28 Aralık 2010 Salı

MERHABALAR PEK DEĞERLİ OKUYUCULARIIIMM!!!


Ben minik bir karabiber tanesiyim. Bu ismi bana anneannem taktı. Ben de çok sevdim, kullanmaya karar verdim.

Savunun eyy blogger' lar artık ben de varım.

Çabucak unutuyorum diye annem aldı bu sayfayı bana, ben de bugün neler yaptıysam yazıcam ki haberiniz olsun.

Sevdiğim mamalar, ciciler, attalar hepsini yazıcam ki, siz de deneyin diye tamam mı?

Şimdilik öyle pek bir numaram yok.

Annemin sütünü içiyorum. En faydalısı oymuş öyle diyorlar.

Attalara da pek çıkmıyorum. Arada bir anneanneme gidiyorum, bir de doktor amcama.

Cicilerimin çoğunu da ben daha doğmadan almışlar, ya da hediye gelmiş.

Amaa ben bi büyüyim göstericem onlara herşeyden isticem, herşeyden!!!

Şimdilik bu kadar. Ben daha küçücük bir 3 aylık bebeğim uykum geldi galiba.

Hemen uyumam lazım yoksa bi bağırırım korkarsınız valla!!!

pişşi pppişş, pişşş piiişş....( annem başladı yine...)

eeee,e eeee,, eeee, eee....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder