27 Ocak 2011 Perşembe

ŞAMPUANIMI DEĞİŞTİRDİM!

Küçük bir bebeğin başına gelebilecek tüm ufak tefek rahatsızlıkları geçiriyorum ben!

Sarılık, aşı ateşi, pamukçuk şimdi de başımda konak oldu. Annem banyolarımdan önce zeytinyağı sürüyo saçlarıma, doktor amcama da sordu o da aynı şeyi söyledi, bi de şampuanını değiştirin dedi. Ben Chicco kullanıyodum ama şimdi o kaka şampuan oldu, meğer kafamı kaşındıran konakların sebebi oymuş. Şimdi Sebamed kullanıyorum. Galiba daha memnunum.
Chicco out, Sebamed in!

2 yorum:

  1. geçmiş olsun boncuk gözlü:)
    sebamedi bizim dr pek önermedi bize alerjik reaksiyonlara açıkmış
    liloda ben mustela kullanıyorum bütün ürünleri şahane ki kızımın cildi çok hassas mustela ürünleri ile rahatladı aklında bulunsun diye yazdım

    YanıtlaSil
  2. hersheyler,
    Mustela önerisi için çok teşekkürler. Sebamed bizimkinin kafasına iyi geldi. Ama mustelanın methini duymuştum gerçekten. Bir mothercare çıkarmasında edinilecekler listemde.

    YanıtlaSil