29 Mart 2011 Salı

6 Aylık Bebek Aktiviteleri

6 aylık oldum dostum, peki neler mi değişti hayatımda? Hımmm:


  • Öncelikle artık oturmaya başladım. Uyanıkken yatmaktan nefret ediyorum. Artık arabamda annem beni bağlıyor çünkü böyle öne, yana atıveriyorum kendimi.

  • 6 aylık olup uyurken emzik emmeye başlayan tek bebek ben miyim acaba hı? Etrafımla çok ilgili olduğumdan uykuya dalmakta inat ediyordum, şimdi emziğimi coklatarak uyumaya bayılıyorum.

  • 6. ay aşılarım kabus gibiydi; atlattım çok şükür:) onu bilahare anlatıcam.

  • Ayaklarımı emmeye de bayılıyorum, ki aslında elime ne geçerse ağzıma atıyorum, bi şey yoksa da ayak parmaklarımı yiyorum:))

  • Annem babam ananem dışında eve gelen kişilere önce bi "sen de kimsin yahu?!" muamelesi çekiyorum, dudağımı büküyorum ama sonra fazla da naz yapmıyorum.

Şimcik bu kadar olsun, annemi kandırırsam bikaç yazı daha eklaticem tamam mı?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder