7 Mart 2011 Pazartesi

YOĞURTLU ISPANAK

Artık 6. ayıma doğru küçük bir yelken açtım. Annem bana değişik şeyler tattırmaya başladı. Mesela cumartesi günü çok sevdiğim yoğurtla beraber ıspanak denen sebzeyi yedim. Sevdim biliyo musunuz?

Ispanakları güzelce yıkayıp sirkeli suda beklettik, sonra anneme söyledim bir kez daha yıkadı, sonra hiç ama hiç su koymadan bir tencerede önce yüksek sonra kısık ateşte saldığı suyu çektirene kadar pişirdik.



Normalde besinlerimi blenderdan değil tel süzgeçten geçiriyoruz ama ıspanak için annem blender kullandı. Sonra da yoğurtla karıştırıp bana yedirdi. Biraz da üzüm pekmezi ilave etti annem bu karışıma o zaman daha çok sevdim. Artan ıspanakları buz kalıplarına koyup dondurduk, çıkarıp çıkarıp sebze püresi olarak yiyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder