5 Nisan 2011 Salı

1 günlük örnek beslenme tablom;

6.5 aylık oldum ve beslenme planım şu şekilde oturmaya başladı, meyve püreleriyle başlamıştık, yavaş yavaş diğerleri eklendi:


  • Sabah 8.30-9.00; Milupa kahvaltı tahılları+akşamdan suya yatırılmış keçi peyniri+1 tatlı kaşığı ev yapımı portakal reçeli, diğer gün ise kahvaltı tahılları pekmez ve ince çekilmiş ceviz. Peynir ve pekmezi aynı gün yemiyoruuuuzz!

  • 10.00-10.40 gibi sabah şekerlemesi, uyanınca anne sütü

  • 11.00-12.00; muz/armut/elma + ev yapımı yoğurt

  • 13.00-13.50 Öğlen uykumdan uyanır uyanmaz anne sütü

  • 15.30-16.00, sebze püresi -ıspanak,kabak, brokoli, karnıbahar, tarhana çorbası, yer elması, balkabağı, biftek parçaları, havuç ve patates... Bugüne kadar denediklerim bunlar. Kereviz ve avokado sırada; patates ve havuç out, et parçacıkları ve yoğurt in!

  • 17.30-18.00 akşam üzeri uykumdan sonra yine anne sütü

  • 19.00 gibi elma suyumu içiyorum, bağırsaklarım rahatlıyor vee sabaha kadar sadece anne sütü.

Beni obez sanmayın yukarıda bahsedilenlerden annem teklif ediyor; canım istemezse hiç yemeyebiliyorum.


Günlük ortalama 500 ml. anne sütü içiyorum.


Su ile başım hoş değil, onu da teklif ediyor, yalıyorum ama içmiyorum galiba, havalar ısınsın sonra deneyeceğim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder