25 Nisan 2011 Pazartesi

7. AYIM BİTTİİİ!

Şu dünyada koskoca 7 ayı bitirdim, hayatımdaki değişiklikler şöyle;






  • Öncelikle anne sütümün dışında süper lezzetler keşfettim. En çok yoğurdu sevdim.

  • Artık annem beni sık sık yatırdığı yatağında bırakamıyor çünkü döne döne baya yol katedebiliyorum.


  • Yüzükoyun dururken popomu kaldırıp emeklemeyi henüz başaramıyorum ama kollarımla yönümü değiştirebiliyorum.


  • İlgimi çeken nesnelere ulaşmak için bütün vücudumla hareketleniyorum.


  • Desteksiz az buçuk otursam da bir süre sonra devriliyorum, bu işi de henüz tam olarak çözemedim.


  • Mama sandalyem en favori koltuğum oldu. Orada yemek yemeğe bayılıyorum.Bir ara yabancılara dudak büküyordum artık alıştım -çok bağıra çağıra sevmezlerse- gülüyorum bile...


  • Veee son olarak ne bulursam ağzıma atıyorum, annemde elime havuç veriyo, o nu kemiriyorum, ne de olsa ben bir tavşiyiiiimmm!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder