4 Nisan 2011 Pazartesi

BEBEK İŞARET DİLİ

Çağla ablam annemin ortaokul kankasıymış, ben annemin karnındayken tanıştık kendisiyle, sevgilerimi ilettim. O facebooka bulaşmıyo, bizi bloglarımızdan takip ediyo, mail yazıyo, Rusya resimleri gönderiyo. Bunlar onun minnoşları,

Anneme o söyledi, "Ece için bi bak bakalım" dedi bebek işaret diliymiş. Off Çağla abla başıma iş açtın:()


Annem de araştırdı, şimdi bana öğretmeye başladı süt, mama ve "ee" yani uyku işaretleri.

Aşağıdaki linkleri de Çağla ablam gönderdi, bebek işaret dili ile bebek-aile iletişim problemi yok oluyormuş, sanılanın aksine konuşma sürecini de hızlandırıyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder