3 Nisan 2011 Pazar

BEBEKLERDE KABIZLIK

Ayşen teyzem var benim aslında psikolog ama şimdi fulltime anne, annem onun bilirkişiliğine çok güveniyo, onun da kızı var benden büyük. Ben kabız oldum bu ek besinlerden kakamı yapamadım, çığlık attım, sonra gece karnım davul gibi şişmişti, annemler panik yapıp doktor amcamı aramışlar, o da bana şurup yazmıştı ama o şurup bile çözememişti beni, derken Ayşen teyzem yetişti imdadıma, annem sordu o da söyledi çözüm basitmiş, elma suyu!

Elmalarla kankiydim zaten, kabızım diye vermiyodu annem ama suyu da tersine minik bağırsaklarımı yumuşattı, çok mutluyum, şimdi hergün elma suyu içiyorum kaşıkla, seviyorum da, yaşasın elma suyuuuu!!!!


Ayşen Teyzem de yazar benim, işte burada, güzel fikirleri var, izleyin siz de olur mu?


3 yorum:

  1. sevindim bu çareye hemen deneyeceğim minik oğlumda

    YanıtlaSil
  2. İşe yaramasına gerçekten çok sevindim, günün ortasında bu kadar güzel övgüler almak ne hoş, teşekkür ederim, elma suyu sen nelere kadirsin:) Şirin kızını öpüver, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. elma suyunu demir ilacıyla vermeyin, minik ağızlarını boyuyuor, bilginize...

    YanıtlaSil