16 Haziran 2011 Perşembe

9' a 1 kala

Yarın 9 aylık olucam kısmetse:))

Geçtiğimiz ay çok işler başardım. Mesela emekliyorum artık. Yaklaşık 1 hafta oldu, ilk başlarda beni tek harekete geçirebilen şey annemin ev terlikleriydi. Şimdi ise arkalarını bir dönüyorlar, ben olmamam gereken mecralardayım :))

En çok yerdeki kabloları, yemek masasının altını ve eve gelenlerin ayaklarını mıncırmayı seviyorum:)
Artık odamda uyumaya başladım, uyurken kalkıp oturuyorum bazen, annemler beni acaip şekillere girmiş şekilde bulabiliyolar:)
aa bide çok stil sahibi bebişko yarışmasında 6. oldum, bi fotoğraf makinesi kazandım, bu ilk ödülüm oldu heyyooo!

anne, dada, atta diyorum, bi de annem başka bi bebekle ilgilenirse hele bi de kucağına falan almaya kalkarsa çok içlenip "anne..anne...anneeeee" diye ağlıyorum, buna kıskançlık denirmiş kötü bişey mi?

İlk emekleme günüm videoda, annem yüklemeyi beceremedi, bize gelirseniz hatırlatın izleyelim tamam mı byeee.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder